Aktivitetsschema

Varje vecka till oktober kan du träna eller yoga på Villa Baro. Vi vill tillsammans med dig skapa balansen mellan harmoni och energi. Det tycker vi görs allra bäst genom träning och yoga. Vi erbjuder hatha yoga, yin yoga, cirkelträning, somamove och RMR. Glöm inte att du kan kombinera morgonyogan med en hotellfrukost och eftermiddagsträningen med AW eller en härlig middag. Önskar du boka till frukost, AW eller middag så meddela det när du boka din plats på tränings- eller yogapassen.

Boka ditt pass på info@villabaro.se

Pris

  • 120 kr för ett träningspass
  • 180 kr för ett yogapass

Du har tillgång till omklädningsrum, dusch, handduk och bastun.

Du hittar veckans schemat och kan boka passen nedan! 

Boka

Anmälan sker 12h före pass-start för att försäkra sig om en plats.

Villa Baros Aktivitetsschema består av

Hatha Yoga

Enkla och mjuka fysiska övningar, som utförs i lugnt tempo och kombineras med medveten andning. Passar både nybörjare och vana.

Yin Yoga

Lugn, meditativ och passiv yoga som främst utförs sittande eller liggande. Vi placerar kroppen i olika yogapositioner där vi stannar under lite längre tid.

Mycket bra mot stress, oro, stela kroppar och som komplement till annan mer fysisk yoga/träning. Passar både nybörjare och vana.

Cirkelträning 

Kondition-och styrkeövningar där vi jobbar vid stationer under en viss tid.

Vi jobbar med vår egen kroppsvikt, hantlar, viktskivor ibland även med gummiband, battlerope, slamballs, kettlebell.

Passar både nybörjare och van.

Somamove 

Funktionella övningar i ett oavbrutet flöde av olika rörelsemönster.

Du får upp pulsen men på ett varsamt sätt som du väljer utifrån dagsform.

Använd kroppen som redskap för att bli stark, smidig och skadefri.

Passar alla oavsett träningsbakgrund.

RMR

Rörlighet, Mage och Rygg

Lugnare träning med fokus på rörlighet, även styrkeövningar för magen och ryggen tränas i detta pass. Vi blandar stående och liggande övningar.

PT-träning

Träna med PT på Villa Baro